Menneet

Antero Kyllönen

Tämän sivun ajokit eivät ole enää omistuksessani, vaan kaikki ovat löytäneet uuden kodin.

 

Ford Custom vm. 1950 Kuhmon Vartiuksessa heti entisöintityön jälkeen vuonna 1976.

Ford Thames vm. 1960, museorekisteröity

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Fiat 600 vm. 1972, käyttökunnostettu

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jalta ZAZ-965AE vm. 1966, entisöity

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Moskvitsh 401 vm. 1953, entisöity ja museorekisteröity

 

Moskvitsh 402 vm. 1958, entisöity ja museorekisteröity

 

Neckar Jagst 770 vm. 1963, entisöity

 

Opel Rekord vm. 1964, museorekisteröity

 

 

Saab 99 L vm. 1975, museorekisteröity

 

Simca Ariane vm. 1962, entisöity ja museorekisteröity

 

Skoda 1102 vm. 1951, entisöity ja museorekisteröit

 

Triumph Herald vm. 1966 Kuhmossa 1980-luvun alussa kunnostustyön jälkeen.

 

Volvo P210 vm. 1964, entisöity

 

Volvo PV444LS vm. 1957, entisöity

 

Dodge KEW vm. 1960, entisöity ja museorekisteröity

 

Zil 164A vm. 1964, entisöity ja museorekisteröity

 

Sisu Kontio LP-138 BIT-4800 vm. 1970, entisöity ja museorekisteröity

 

Dnepr K650 MT10 vm. 1977, alkuperäiskuntoinen

 

David Brown Cropmaster, kunnostettu

 

David Brown 25D vm. 1958, kunnostettu

 

Fiat 411R vm. 1962, kunnostettu

 

Fordson “Mörkö” Major E27N vm. 1948, kunnostettu

 

Valmet 20 vm. 1956, kunnostettu

 

Valmet 33 vm. 1958, kunnostettu

 

Allis-Chalmers Model M vm. 1935, kunnostettu

 

Oliver OC-3 vm. 1952, kunnostettu

 

Valmet VB12 laituritraktori vm. 1952 , kunnostettu

 

Zetor 25A vm. 1955, kunnostettu

 

Zetor 25K vm. 1953, kunnostettu

 

Volvo T23 vm. 1951, ajokuntoinen

 

Poclain TY45 vm. 1967, työkuntoinen

 

Allme TR4 vm. 1969

 

Wheel Horse Raider 12 vm. 1968, kunnostettu

 

NÄISTÄ EI LÖYDY KUVIA:

Renault Dauphine vm. 1963